sreda, 24. avgust 2022

IZREZKI IZ LEPENKE- LOVILEC SANJ


Izrezki iz lepenke, so odlična možnost, kadar je potrebno izdelati voščilnico na hitro, če nimamo pripomočkov za izrezovanje in pa tudi kar tako. Pri Darilnici Klavdija imajo širok nabor chipoboarda ali po naše lepenke.

Tokrat sem izdelala voščilnico v DL izvedbi.  


Najprej sem na akvarelni papir z mehkimi čopiči nanesla modre odtenke Distress oxide. Nato sem ozadje najprej poškropila z vodo, potem pa še z različnimi odtenki Lindsy spreji..


Dva izrezka iz chipboarda sem posprejala kar s zlatim Lindsy sprejem in počakala, da se posuši. Na osnovo sem ju prilepila z lepilom za papir.




Dodala sem še par zlatih sequinčkov in kristalnih polperlic
.


Nastala je sila preprosta voščilnica.



 Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.




Lepo se imejte!

Romana


---------------------------------------------------------------------
* chipboard izrezki

* osnova za voščilnico DL

*Distress Oxide sprayi

* lepilo Tacky glue

*zlati sequinčki in kristalne polperle

* akvarelni papir










Ni komentarjev:

Objavite komentar