nedelja, 4. september 2022

75. IZZIV FB Papirčkarice - OTROŠKA VOŠČILNICA

Pa smo že v Septembru.  Šola se je začela, vročina je popustila in na FB Papirčkaricah imamo nov izziv. Tokratna tema je otroška voščilnica. 

Izdelala sem voščilnico v DL izvedbi v nevtralnih barvah.


 Voščilnica je narejena iz ostankov papirja, tako da sem mogla kar usklajevati vzorce med seboj. 

Z šivalnim strojem sem obšivala vse robove.

Dodala sem še podolgovat trak iz papirja. 

V desni zgornji kot sem dodala zastavice in na levo stran krog, na katerega sem zalepila miško, ki prižiga svečko na tortici.

Na voščilnico sem zalepila še par gumbkov.


Ves materila, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


https://www.darilnica-klavdija.si/


Vabim vas k ANDREJI in GOGI, ki sta ustvarili krasni voščilnici za inspiracijo.

Vabljeni k sodelovanju. 

Fotografije vaših stvaritev lepite v album FB Papirčkarice.  Pa ne pozabite pripeti linka do dveh pripomočkov iz DARILNICE KLAVDIJA.

Lepo se imejte!

Romana


-----------------------------------------------------------

*osnova DL za voščilnico

* gumbki

* cottage cutz šablona

Ni komentarjev:

Objavite komentar