ponedeljek, 29. februar 2016

Deklica s sončnicami.

Tokrat sem s Copici pobarvala štampiljko Suggar Nellie, ki so mi pri srcu, sploh punčke. Ker je sama slikica zadosti pestra, nisem hotela pretiravati z okrasitvijo. Dodala sem  mašnco z dveh trakov in okrasno coklico, v kot pa kovinski okrasni kotnik. Prijavljam jo na 154. izziv Craft-alnice:punčke.

8 komentarjev:

  1. Krasna je. Všeč mi je, da nisi pretiravala z dodatki. Rjava barva ji zelo pristoji.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Krasne barve si izbrala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako je lepa in kako lepo si pobarvala deklico :-)) Všeč so mi odtenki rjave, ki si jih uporabila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, kakšna lepotička. Že sam motiv deklice je tako lep, da bi bilo dodajanje česarkoli preveč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa je, pravilno si se odločila, da si ji pustila osrednjo vlogo na voščilnici, hvala, ker deliš z nami v Craftalnici, LP:), T.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si pobarvala motiv. Prav imaš, punčka lepo pride do izraza in ni potrebno preveč okraskov.

    OdgovoriIzbriši