četrtek, 25. februar 2016




Že dolgo časa nazaj je, kar sem objavila zadnjič. Namreč pozabila sem, kako se z bloggom upravlja.Tako da danes predstavljam voščilnico z deklico, ki sem jo pobarvala z Copic markerji, kar mi je predstavljalo kar velik izziv. Pomagala sem si z eno že pobarvano tako slikico. Tole voščilnico prijavljam na 154. izzi Craft-alnice: punčke.

5 komentarjev:

  1. Odlično si jo pobarvala in ta motiv je res dober. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo pobarvala in super skombinirala voščilnico.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kako posrečena punčka je tole in zelo lepo si vse skupaj skombinirala. Hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla nazaj :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila in lepo pobarvala deklico.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši