torek, 21. avgust 2018

POLETNI SPOMINI

      Konec poletja se bliža in prihaja bolj umirjena jesen. Poletje je čas dopustov in raznih dogodivščin ,ki nam ostanejo v lepem spominu. Tokratna tema Design teama DARILNICE KLAVDIJA je POLETNI SPOMINI.
 Za ta namen sem izdelala scrapbook stran, ki jo lahko vstavimo v album ali okvir, obesimo na steno ali postavimo na polico.
        Za osnovo sem vzelo 30x30cm velik kos lepenke. Iz čisto navadnega kartona sem izrezala enako velik kvadrat, kateremu sem v zgornjem desnem kotu postrgala vrhnji sloj, da se je pokazala valovita sredica.

   Osnovo iz lepenke sem prelepila z obojestranskim lepilnim trakom po vsej površini in nanjo prilepila karton. Valoviti rob kartona sem osenčila z Distress ink - vintage foto blazinico. Za vrhnjo, končno plast strani sem vzela papir iz kolekcije Lemoncraft. Na zgornji desni strani sem odtrgala kos papirja v dolžini 10 cm. Rob sem nacefrala s škarjami in ga osenčila Distressom -vintage foto.

  Ker mi je vse skupaj delovalo pusto, sem preko stencila nanesla texturno pasto Opaque matte od Ranger-ja, na več mestih. Z raznimi štampiljkami sem po papirju še parkrat odtisnila.



      Kot piko na i,sem poškropila še z Lindy's spraji. Na robove pa sem s prsti potapkala belo akrilno barvo. Vse skupaj sem pustila da se dobro posuši.
   Med sušenjem sem si pripravila okraske ,ki jih bom uporabila. Ribiško mrežo in čipko sem osenčila z Distress vintage foto blazinico. Iz foama in natur papirja sem izdelala rožice, lesene okraske sem prebarvala z belim gesso medijem, školjke pa sem pustila take kot so.
Iz naravnega scrapbook papirja sem izrezala dve osnovi, na kateri sem prilepila okrasni kartonček in fotografijo. Osnovi sem predhodno nazobčala s škarjami in osenčila.

  Najprej sem na pripravljeno osnovo nalepila ribiško mrežo in čipko. Tako sem določila ostalo postavitev.  Nekje na sredino čipke sem z obojestranskim 3-D lepilnim trakom prilepila okrasni kartonček in fotografijo. Nato sem nadaljeval s krašenjem. Vsi okraski so prilepljeni s silikonsko pištolo. Tako preprečim da bi okraski odpadali.Z AKRYLIC PAINT opal magic barvo sem še malo osenčila ves dekor.  
 In še nekaj slikic od blizu.















 Čisto na koncu sem ponovno poškropila z Lindy's pearl sprayem, da je vse bolj bleščeče in z Nuvo dropsi v beli, modri in bakreni barvi naredila še kapljice. Vse skupaj sem pustila da se je dobro posušilo. Prav na koncu pa sem robove dodatno osenčila z Distress ink- vintage foto blazinico.


Ves uporabljen material je iz DARILNICA KLAVDIJA.
Prisrčno vabljeni da pokukate tudi k objavam ostalih članic DT Darilnice Klavdija:
V torek 14.08.2018 KLAVDIJA ,
v četrtek 16.08.2018 JASMINA ,
v četrtek 23.08.2018 ZVEZDANA

IZKORISTITE PREOSTANEK POLETJA IN UŽIVAJTE NA POLNO. ROMANA










4 komentarji:

  1. Všeč so mi nežne barve in uporabljeni dodatki, ki lepo poudraijo osrednji motiv. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Občudujem sposobnost sestavljanja številnih drobnih detajlov v harmonično celoto. Meni ne uspe, tebi pa. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. WoW kako fantastičen LO si naredila :-)) Čudoviti detajli povezani v res čudovito morsko zgodbo ... Zelooo všečnooo!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit LO, zelo mi je všeč, da si se lotila te teme in nam pokazala celoten potek izdelave.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši