torek, 24. julij 2018

OZADJE- DT DARILNICA KLAVDIJA











                             Tokratna tema Design Teama Darilnice Klavdija je OZADJE.
     Ponavadi za ozadje na voščilnici izberem vzorčast papir in ga samo malo dodelam, tokrat pa sem se ga lotila sama in sicer sem hotela starinski videz oz. RAZPOKANO OZADJE.







 Vzela sem 2 poli A4 akvarelnega papirja, iz katerega sem s šablono Crea nest lies extreme labels &tags no.12, izrezala osnovo za voščilnico in vrhnji kartonček.





Vrhnji kartonček sem najprej premazala z belim Gesso.




         Na posušen gesso sem nanesla prvi sloj in sicer bledo roza akrilno Chalky barvo. Ker je bila prenežna, sem jo poživila z živo roza Lindy's sprayem. Počakala sem, da se je vse skupaj posušilo. Da je hitreje si lahko pomagamo z grelno pištolo.






     Nato sem nanesla, kar precej na debelo, medij za razpoke. Bolj kot je na debelo, večje in intenzivnejše so razpoke. Pustimo da se medij posuši. Kot zadnji sloj sem izbrala belo akrilno Chalky barvo.  ko se barva začne sušiti, so že vidne prve razpoke .


                 Ko je popolnoma suho, sem preko Stencil šablone nanesla Nuvo glitter pasto.


                  Nastal je nežno izbočen relief z metuljčki in da je vse skupaj bolj vidno, sem osenčila še z
             Distress ink blazinico.






                S štampiljkami  in s sivo distress oxide blazinico sem naredila še malo vzorčkov in nato okrasila tag- voščilnico.


Iz foama sem izdelala rože, listki pa so narejeni s kompletom Heartfelt Creations. Uporabila sem še izrezek iz lepenke in samolepilni gumb Lemoncraft-a. Za piko na i, sem dodala še pentljo iz naravne vrvice in pike z Enamel accentom  in metuljčka.













Ker tako okrašeno voščilnico ne morem dati v kuverto, sem ji naredila še ujemajočo škatlico.






                                    Ves uporabljen material je iz Darilnice Klavdija.

                 Prisrčno vabljeni k ogledu ostalih članic naše DT ekipe Darilnice Klavdija
                            
                                                v torek 17.07.2018 Klavdija 
                                                v četrtek 19.07.2018  Jasmina
                                                v četrek  26.07.2018 Zvezdana .



               Vsi naši izdelki so predstavljeni na spletni strani Darilnice Klavdija pod       rubriko IDEJE - izdelajte sami .
         



Objava je nastala v sodelovanju z DARILNICO kLAVDIJA.

  
         





                     
                                               Lep poletni pozdrav do naslednjič.
                                                                   ROMANA





1 komentar:

  1. Romana krasno si nam prikazala in zapisala tvojo izdelavo. Zelo so mi všeč tvoje rožice in ozadje čudovito! Bravo <3

    OdgovoriIzbriši