ponedeljek, 28. januar 2019

Deklica v zimski noči


Danes je čisto pravi zimski dan. Malo dežja, mraz in čisto malce vetra. 
Tako da sem raje ostala kar na toplem in se igrala. 





Za ozadje sem uporabila Distress ink - stormy sky in Nuvo črn emboss prahec. Deklica je izrezana s šablono Alexandre Renke, napis in zvezdica sta narejeni z dvemi različnimi odtenki zlatega emboss prahca.
  
Voščilnico prijavljam na izziv Heat embossing pri 52 CCT in


227. izziv CRAFTALNICE - zimske radosti.

Lep dan še naprej. Romana

7 komentarjev:

  1. Lepo sestavljena voščilnica. Motiv deklice, ki zre v nebo mi je zelo všeč. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita zimska scena. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Očitno ti je hladen dan dobro del pri ustvarjanju. Zelo dramatično nebo si ustvarila in deklici namenila tudi utrinek. Lepa popotnica za novo leto. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer januarja gostujem tudi jaz. Keti

    OdgovoriIzbriši
  4. Uauu kako je lepa...pokrajina v ozadju je u nulo :-) Hvala, ker si se nam pridružila na 52 CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Naredila si lepo voščilnico in čudovito nočno sceno :-)) Super si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se z vročim embosiranjem igraš tudi z nami pri 52CCT.

      Izbriši