četrtek, 10. januar 2019

Lepe praznike




Naj bo uspešno, lahko malo grešno...
Naj bo očarljivo, iskrivo, igrivo....
z malo bridkosti, veliko sladkosti in največ modrosti....
Naj bo mirno, kot nebo večerno, minljivo in večno,
poslovno uspešno in preprosto SREČNO. 


Prazniki so mimo, mene pa še kar vleče k prazničnem ustvarjanju. Tokrat sem izdelala voščilnico v vintage stilu.


Prijavljam jo na izziv  Skice pri 52 CCT.
Lepo se imejte. Romana

4 komentarji:

  1. I love the vintage style and the way you've framed your picture. That's a beautiful textured background too. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  2. Romana, lepo si sledila moji skici in naredila krasno praznično voščilnico :-)) Super si jo sestavila in lepo obogatila.
    Hvala, ker si se začela igrati z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica, všeč mi je njen vintage videz.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Congratulations! We have chosen you as our winner at 52CCT and would like to invite you to be our guest designer. Please contact me if you would like to join in. x

    OdgovoriIzbriši