sobota, 1. avgust 2020

50. izziv FB Papirčarice -Školjke

Nov mesec in nov izziv v FB Papirčkaricah.
Tokratna tema so školjke. Lahko izdelaš karkoli in zraven vključiš prave školjke.

Sama sem se odločila izdelati Layout v spomin na lepe počitnice.


                                                                        
Na osnovo iz kartona sem z obojestranskim lepilnim trakom nalepila okrasni papir. Da vse skupaj ne bi izpadlo monotono, sem v spodnjem desnem kotu papir malo natrgala v trikotni izrez in podložila valovit karton.


Z vintage foto distress blazinico sem osenčila robove. Na sam papir sem preko stencil šablone dodala še malo reliefa v obliki opek.


Počakala sem da se posuši. Med čakanjem sem si pripravila mrežo. Ker je bila popolnoma bela, sem si jo rahlo obarvala z Vintage foto.


Da se je hitreje sušilo, sem si pomagala z grelno pištolo.

Nato sem vse skupaj sestavila in eno za drugim prilepila.
Nastal je lep Layout, ki bo krasil steno.


Ves material, ki sem ga uporabila, najdete v super trgovini DARILNICA KLAVDIJA.




 Lahko pa pokukate še k ANDREJI in GOGI
in vidite kaj sta vam pripravili za inspiracijo.

Lepo vabljene k sodelovanju.

Adijo!

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar