sreda, 5. avgust 2020

ŠTORKLJA NA OBISKU

Stopite narahlo kakor v copatih naravnost pri glavnih vratih v ta lepi dan, kot bi šli v pesem.
Svet naokrog je vabljiv in vonljiv, čudno resen in nemalo slovesen: nekdo se pravkar je rodil.
In to je najlepša pesem.
Stopite narahlo in pustite k nebesom odprta vrata.
Naj skoznje lije botrinja bogata novorojenčeva pesem.

(Tone Pavček)


Ob rojstvu mojega drugega vnuka, sem se lotila voščilnice - knjigice, ki pa sem jo končala tik pred njegovim prvim rojstnim dnem. Tukaj rek " Kovačeva kobila je vedno bosa", še kako drži. In malo me je pa tudi sram, priznam.

In še notranjost.

Pri tem pa se zgodba ne konča. Fotografijo voščilnice sem delila v skupino Whimsy stamp in na dan torka presenečena ugotovim, da sem bila nagrajena s značkoWhimsy Stamps Sunday Spotlight. Bila sem zelo vesela in hvaležna, kljub izdelavi po polžje. 



          Lep poletni pozdrav do prihodnje objave!
                             Romana                     

Ni komentarjev:

Objavite komentar