sreda, 3. marec 2021

57. izziv FB Papirčkarice - VELIKA NOČ

 Mesec je naokoli in pri FB Papirčkaricah  imamo nov izziv, ta je že 57. 

Tokratna tema je VELIKA NOČ. 

Sama sem izdelala voščilnico tresočko, v toplih rumenih barvah, v velikosti amerikanke- slim card. 


Najprej sem si s pomočjo  MFT  in drugih šablon, izrezala osnovo in vse okrasne kartončke. 


Iz kappa plošče sem izrezala vmesni del z okenci. 


Vse sestavne dele sem lepila z obojestranskim lepilnim trakom. 


Preden sem zalepila acetatno folijo, sem v okenca nasula sequinčke in drobne steklene kroglice. 


Da se ti drobni delčki ne bi lepili na acetatno folijo, sem samo folijo in okenca popudrala.


Nato sem zalepila še zaključni kartonček z okenci. 

Na akvarelni papir sem z MFT blazinico odtisnila ljubke velikonočne piščančke. pobarvala sem jih z Zigg akvarelnimi markerji. 


Vabim vas, da pokukate še k ANDREJI  in GOGI , ki sta vam tudi pripravili inspiracijske izdelke.

 Vabljeni k sodelovanju. 

Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA


Lepo se imejte! 

Romana


1 komentar:

  1. Dobro izbrani elementi in barve. Zelo lepo sestavljena velikonočna voščilnica!
    LP.
    Danica

    OdgovoriIzbriši