sreda, 24. marec 2021

DO OBLAKOV IN NAZAJ

 Spet je sreda in moj termin, da vam predstavim delček mozaika MY FAVOURITE THINGS, znamke, ki vsebuje širok nabor pripomočkov za ustvarjanje.

Tokrat sem izdelala preprosto voščilnico. 


Za ozadje sem uporabila MFT stencil šablone za oblake treh različnih dimenzij. 

Za nanos sem izbrala Distress Oxide -tumbled glass. 


S šablono MFT Baloon sem izrezala iz belega papirja vse delčke in jih osenčila z Memento blazinicami.  Te blazinice zelo rada uporabljam, ker so zelo živih barv.


Ko je bil balon sestavljen, sem preko svetlejših rdečih izrezkov nanesla še bleščice Wink of Stella.

Male oblačke sem izrezala iz Foam pene in jih prilepila s 3D blazinicami. 


Na spodnji del sem odtisnila še napis.

Ves material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 


Pa še bonbonček, ki se vam ga splača izkoristiti. 


Lepo se imejte! 

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar