sreda, 21. april 2021

VAESSEN CREATIVE -ČRN AKVARELNI PAPIR

 V mesecu Aprilu DT ekipa DARILNICE KLAVDIJA predstavlja znamko VAESSEN KREATIVE.

Tokrat sem si izbrala akvarelni papir v črni barvi. Ko sem ga zagledala v trgovini, sem si mislila, kaj lahko sploh naredim iz njega. 

Na koncu, sem naredila 3 voščilnice, vsako malo drugače. 


Za prvo sem izbrala Altenew štampiljko in jo odtisnila z Versamark  blazinico in potresla s zlatim emboss Nuvo prahcem. 


Odtis sem pobarvala s Prima metalic akvarelnimi barvicami.  Moram jih prav pohvalit, dajo krasen efekt in so popolnoma prekrivne. 


V spodnji desni kot sem odtisnila še napis Vse najboljše, dodala zlato vrvico in pentljico. 


Drugo voščilnico sem si zamislila nočno nebo in silhueto drevesa.
 
Na črn kartonček A 6 sem z maskirno tekočino najprej narisala rahel hribček in drevo. 
Počakala sem, da se maskirna tekočina posuši. Tukaj sem uporabila še ostanek stare maskirne barve v svinčniku, je pa Nuvo maskirna masa tudi super.


 
Nato sem preko cele površine nanesla temno modro akvarelno barvo, da sem poudarila nočno nebo.

Z belo tempero sem preko čopiča poškropila, da so nastale male pikice, kot zvezdnato nebo. 


Ko se je vse skupaj posušilo, malo sem si pomagala s grelno pištolo, sem s prstom podrsala maskirno maso proč. Pri trdovratni masi sem si pomagala z mehko radirko.
V levi kot sem dodala še napis v srebrni barvi. 



Tretja, zadnja voščilnica, pa je nastala po inspiraciji umetnika na Youtubu, ki ga kot nalašč nisem več mogla najti.  Tako da sem jo naredila po spominu in jo malce priredila.


Luno sem preko Spellbinders stencila nanesla z okroglim aplikatorjem Vaessen kreative in Memento luxe blazinice. Da je na črnem papirju prišla bela barva do izraza, sem jo nanesla v dveh plasteh. Nato sem Luno dokončala z nežnimi odtenki sive, vse preko stencil šablon Lune. Z belo akvarelno barvo sem naredila še odsev in s črnim Copic markerjem narisala moža v čolnu. 
Z belim emboss prahcem sem natisnila štampiljko Sreča.

Na koncu sem bila prav vesela, da sem kupila črn akvarelni papir, saj se da z njim narediti res krasne izdelke.

Papir prenese dosti vode in kar je zame najbolj pomembno, se ne svaljka oz. ne razmoči in s tem cefra.

Ves material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICA KLAVDIJA.


Pa še bonbonček te super trgovine!



Lepo se imejte!

Romana












1 komentar:

  1. Sem prav vesela, da si se tokrat odločila ustvarjati na črnem papirju. Tvoje voščilnice so fantastične. Tudi tehnike, ki si jih uporabila si nam jih lepo predstavila. Mene je navdušila zadnja voščilnica ❤️
    Želim ti lep prazničen dan.
    Danica

    OdgovoriIzbriši