sreda, 7. april 2021

VSE NAJBOLJŠE

V mesecu Aprilu, pri DARILNICI KLAVDIJA,  predstavljamo znamko Vaessen Kreative, ki ima širok nabor izdelkov za ustvarjanje. Pri tej znamki so mi bile najbolj poznani luknjači in papirji s teksturo. 

Sama sem se odločila, da izdelam voščilnico za rojstni dan, pri kateri sem uporabila luknjač in akvarelni papir. 


Na bel papir sem s krtačko posenčila nežne odtenke rjave barve Distress Oxide Antique linnen, Tea dye in vintage foto.

Ko se je nanos posušil, malo sem mu pomagala z grelno pištolo, sem poškropila še z Nuvo bisernimi sprayi.

Na tako pripravljen kartonček sem z embossing blazinico odtisnila štampiljko Heartfelt creations in ga potresla s zlatim Nuvo embossing prahcem.

Heart felt ima krasne štampiljke in ujemajoče šablone za izdelavo rožic, zato sem se odločila, da jih kar sama izdelam. Pri tem sem si pomagala z orodjem za izdelavo rožic in ujemajočim emboss kalupom.
Iz belega 200g akvarelnega papirja sem si narezala cvetne listke in zelenje, ki sem jih osenčila z Memento blazinicami.


Nato sem cvetkam dodala še pestiče in skončala voščilnico. Dodala sem pentljo iz vrvice in napis VSE NAJBOLJŠE Darilnice Klavdija.



Pa še slikica izdelkov Vaessen kreativ, ki vas čakajo na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.




Pa še bonbonček DARILNICE KLAVDIJA.


Lepo se imejte!
Romana












Ni komentarjev:

Objavite komentar