sreda, 18. avgust 2021

NESKONČNO VOŠČILO

DRESS MY CRAFT je znamka ustvarjalnih pripomočkov, ki je pri nas znana šele par let. 

V prejšnji objavi sem naredila tekočo tresočko, tokrat pa sem se lotila malo abstraktnega barvanja z akvareli. 

 Bel akvarelni papir formata A6 sem s čopičem najprej zmočila z vodo, nato sem začela dodajati modro, zeleno in črno barvo. V prvem poskusu, ko sem barvala z Winsor akvareli, nisem bila zadovoljna, ker so bile barve premalo intenzivne. Zato sem  v drugem poskusu barvala z akvareli GANSAI TAMBI znamke KURETAKE.  Imam jih že par let in sem jih tokrat prvič uporabila in moram priznati da so barve fenomenalne.

Prav na koncu sem dodala še malo zlate barve, da sem poudarila efekt.

Na črn akvarelni kartonček sem ravno tako nanesla zlato barvo. Da se je hitreje posušilo, sem si pomagala z grelno pištolo. 


Iz tako pobarvanega kartončka sem s šablono izrezala napis Happy Birthday od Dress my craft, ki sem ga dobila za rojstni dan od ene super ustvarjalke. 


Ker sem bolj varčne sorte, sem ta isti kartonček pozlatila do konca. 


Iz njega sem izrezala pravokotnik, na katerega sem zalepila manjši črn pravokotni, ki sem ga predhodno malce poškropila s zlato barvo.  Na vsako stran sem pritrdila razcepek, okoli katerih sem zavila črno vrvico, ki sem jo tudi malo pozlatila. 


Na sredino karončka sem zalepila napis.



Material, ki sem ga uporabila najdete tudi na poličkah DARILNICE KLAVDIJA


Uživajte v preostanku poletja!

Romana

1 komentar: