nedelja, 1. avgust 2021

VOŠČILNICA MALO DRUGAČE

 Pozdravljeni!

Zakorakali smo že krepko v poletje in napočil je zadnji mesec počitnic.

Na FB PAPIRČKARICAH pa imamo nov izziv. Izdelati je treba tresočko.

Sama sem se odločila, da izdelam malce drugačno obliko. Navdih sem dobila na FB, pri eni ustvarjalki, imena se ne spomnim več. Mi je pa bil način izdelave tako všeč, da mi je slika ostala v spominu.


Najprej sem iz blokov papirja pobrala zadnje platnice iz kartona. in jih izrezala s pomočjo šablon tako, da sem del stranice pustila neizrezan.

Ravno tako sem izrezala vse okrasne kartončke. 

Za prednjo stranico sem izrezala srček z manjšim srčkom na sredini.

Za vmesni del sem izrezala enako obliko še iz kapa plošče.

Nato sem se lotila sestavljanja prve stranice - tresočke. 


Iz acetatne folije sem izrezala malo manjši srček in ga prilepila čez okence z obojestranskim lepilnim trakom. Čez pa sem zalepila še okrasni kartonček, na katerega sem v sredino vstavila še manjši srček in ga z vrvicami povezala z osnovo.


Nato sem se lotila okraševanja.  Ostali dve platnici sem obšivala s šivalnim strojem. Ob strani pa sem z luknjačem naredila dve luknjici za rinčice.


Na srednjo stran sem odtisnila verz z mislijo Toneta Pavčka. Zadnjo platnico pa sem pustila prazno, da lahko tisti, ki voščilnico podari, lahko napiše še posvetilo.



Na prednjo stran sem še prilepila napis Ujemi sanje. In ker nisem hotela na prvo stran dodajti še kakšnih okraskov, sem rajši na rinčice dodala obesek, sestavljen iz traku, cofka in dvema kovinskima obeskoma.






Skoraj ves material, ki sem ga uporabila, sem nabrala v DARILNICI KLAVDIJA. 


Vabim vas, da pogledate še k ANDREJI in GOGI na njun blog in odkrijete, kaj sta vam pripravili za inspiracijo.


Uživajte v poletju!

Romana

2 komentarja:

  1. Ta tresočka je res nekaj posebnega. Všeč mi je sama izvedba in srce, ki si ga vpela v sredino z vrvicami. Hvala za podroben prikaz izvedbe. Zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo nobl, odlična ideja in izvedba. Navdušena 😀. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši