ponedeljek, 1. avgust 2022

74. Izziv na FB Papirčkarice - VOŠČILNICA S ČIPKO

V mesecu Avgustu imamo na FB Papirčkaricah nov izziv na temo Čipka.

Izdelajte karkoli in na izdelku uporabite čipko, papirnato, pravo  ali pa embossirano, glavni motiv mora biti čipka. 

V mojem asortimanu imam ogromno rezalnih šablon z motivom čipke, a moja najljubša je od Marriane design, ki sem jo tudi uporabila na voščilnici. 

Za osnovo sem si tokrat izbrala DL Velikost. 


Najprej sem na osnovo zalepila ustrezen krtonček, ki sem ga predhodno nacefrala in osenčila z Distress  Vintage foto blazinico.


Za naslednjo plast sem izbrala Lemoncraft papir. S pomočjo štance Marthe Stewart sem najprej izrezala eno čipko, ki sem jo postavila pokonci.



Čez pokončno čipko sem zalepila satenasti trak v vintage roza barvi. Ravno tako sem iz istega traku izdelala bogato pentljo, ki sem jo okrasila z gumbom, ki sem jih pobrala iz starega poletnega kostima. Sem kot sraka, vse kar se sveti, shranim.

Vodoravno sem zalepila drugo čipko, izrezala, sem jo z šablono Marriane design.

Na čipkast oval, sem odtisnila misel in jo uokvirila z okvirjem iz gipsa. Te male čudovite okraske si izdelam kar sama, največkrat iz gipsa, lotila pa se jih bom še iz epoksi smole. Vendar bom počakala, da se malce ohladi, saj je z epoksijem priporočljivo delati na prostem.


Okvirček sem na rahlo osenčila z Finnabair voski v roza in zlatem odtenku.


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



https://www.darilnica-klavdija.si/

 

Vabim vas še k Andreji in Gogi, ki sta prav tako pripravili inspiracijske izdelke za ta mesec.

Lepo vabljeni k sodelovanju. Fotografije izdelkov lepite v album v Fb papirčkarice. Če želite sodelovati v izboru za nagrade prilepite dva linka do pripomočkov iz DARILNICE KLAVDIJA, ki ste jih uporabili.

Uživajte v poletju!

Romana




----------------------------------------------------------------------

* bel karton lanene strukture

* Lemoncraft papirji

* satenast trak

* štanca Martha Stewart

* šablona čipke Marriane design

* obojestranski lepilni trak

* natur karton



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar