sreda, 10. avgust 2022

MORSKA LANTERNA

V mesecu Avgustu pri Darilnici Klavdija predstavljamo Chipboard izdelke proizvajalcev Laserowe love Scrapiniec in ostalih. 

 Chipboard je v bistvu zmes celuloze in smole, stisnjeno pod stiskalnico. je zelo lahek in porozen. Primeren je predvsem za uporabo na voščilnicah in drugih papirnatih izdelkih.

 Na zalogi imam polno teh chipboard izdelkov ( beri: ker moram imeti). Izbrala sem lanterno od Laser owe love. 


Sama lanterna je zložena na dveh velikih polah in jo je potrebno sestaviti. 


Ko sem vse koščke odstanila, sem jih sestavila. Da so se povezali, sem uporabila navadno lepilo za papir. Sestavni deli so tako oblikovani, da ne potrebuješ nobenih navodil za sestavo.


. Ko je lepilo suho, je sestavljena lanterna trdna in ne razpade.

Stranice lanterne sem najprej prebarvala z rjavo barvo, dodala medij za razpoke in čez še vintage belo barvo. Ko se je bela barva sušila, so nastajale razpoke. Nato sem z  Rust effect pasto od Finnabair, dodala še zadnje poudarke, da je lanterna izgledala res postarana.

Nato sem dodala malo zelenega mahu, kamenčke, školjke, rožice in sidro, ki sem ga naredila iz keramičnega prahu, nato pa postarala z železovim prahom in reagenti.


Na vrhu pa sem ovila moder satenast trak in dodala pentljo iz tila.


Lanterna je primerna samo za svečke na baterije in ne navadne, da ne bi prišlo do požara. Samo povem. :))

Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


https://www.darilnica-klavdija.si/


Vabim vas še k Andreji in Gogi, ki sta ravno tako ustvarjali s chipboard izdelki.


Lepo se imejte!

Romana


---------------------------------------------------------------

# chipboard Laserowe love lanterna

#bela in rjava akrilna barva

# medij za razpoke

#satenast trak

# silikonski kalup Morje

#Tacky glue lepilo

#zeleni mah

# rust effect od Finnabair

# trak iz tila

Ni komentarjev:

Objavite komentar