ponedeljek, 5. december 2022

78.Izziv Fb Papirčkarice - rdeča barva

Pozdravljeni v veseli December. Na FB Papirčkarice imamo nov izziv. Tokrat je tema - rdeča barva. 

Kot zanalašč je  Novembru Tim Holtz lansiral novo barvo, rdečo. Ta odtenek barve je zelo bogat in primeren za vse izdelke za praznike. 

Izdelala sem preprosto voščilnico, v več plasteh. 

Najprej sem na akvarelni kvadrat odtisnila štampiljko snežink v rdeči barvi. Malo manjši kvadrat sem najprej pobarvala z Distress Lamberjack plaid barvo in ko je bila suha, sem preko stencil šablone nanesla prozorno Crackle pasto. Medtem ko se je pasta sušila in so nastajale razpoke sem sestavila Božička.

Preden sem osnovne kartončke zalepila skupaj, sem jih še strojno obšivala. V zgornji desni kot sem nalepila baner z napisom in mu dodala majhno ščipalko.


Vabim vas še k Andreji in Gogi, ki sta vam ravno tako pripravili čudoviti inspiraciji.

Material najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


Uživajte v prihajajočih praznikih.

Romana




-----------------------------------------------
* šablona Sizzix Santa wish

* stencil šablona Nellie Snellen

*Lamberjack plaid Distress spray

* Ranger translucent crackle paint

* štampiljka snežinke Marianne design

*osnova za voščilnico

* Ideaology clips mini


Ni komentarjev:

Objavite komentar