sreda, 21. december 2022

ALTENEW - Trenutek zase

Smo že v drugi polovici Decembra in vsi nekam hitimo. Zato sem tokrat izdelala voščilnico s skodelico kave, da se opomnim, da si moram vzeti čas tudi zase.

Najprej sem na akvarelni papir odtisnila ozadje v obliki desk. Robove sem  osenčila  z Vintage foto Distress blazinico, nato še z Watermark embossing blazinico in čez posula Vintage foto embossing prah in ga z grelno pištolo raztopila. V dva vogala sem odtisnila še dve packi.

Na malo manjši kraft kvadrat sem prilepila še manjši bel akvarelni kvadratek z natisnjeno skodelico kave.

Preden sem ga pritrdila na kvadrat iz rjavega papirja, sem okoli trikrat ovila rjavo bombažno vrvico.

S pomočjo malega svečnika za topljenje voska, sem izdelala pečat. Podjetje Altenew ima poleg šablon in štampiljk tudi vosek v treh barvah: rdeč, moder in zlat in pečatnike. 


Pod pečat sem prilepila še pentljo iz vrvice. Dodala sem še kapljici voska in zrna kave.


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 


Lepo se imejte in lepe praznike vam voščim!

Romana


------------------------------------------------------

*altenew štampiljki s šablonami Wood pallet in Coffe with a splash

*osnova za voščilnico

* craft karon

*Vintage foto distress ink in embossing prah

*bombažna vrvica

*Altenew vosek in pečatnik

*toplotna pištola


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar