sreda, 13. marec 2024

Gozdni mož

 Moške voščilnice so mi bile vedno v izziv. Najraje naredim take, po navdihu. Še lažje pa je, če vem kakšni osebi je namenjena.

Tokrat sem se igrala s šablono Tim Holtza - Woodland Santa Colorize. Namesto Božička sem naredila gozdarja. 

Ozadje sem sestavila iz dveh oblik. Na pravokotno osnovo sem prilepila tag.

Na tag osnovi sem najprej naredila nebo. Na spodnji del sem izrezala obris gora in dodala še par smrek.

Samo sestavljanje možička je kar stresno, ker je toliko majhnih delcev, da ne veš kam gre kateri. Vsak del izrezka sem osenčila z Distress ink blazinico. Za srajco sem izbrala vzorčast papir, da sem malce poustvarila flanelo.

Namesto smreke sem gozdarju raje dodala sekiro.

Čisto spodaj sem pritrdila valovit rob, na katerega sem nalepila malo mahu in napis Najlepšega para, ki sem ga razrezala na dva dela.


Za piko na i sem dodala nekaj polperlic, na tag pa pritrdila kovinsko zakovico in skoznjo potegnila rdeč trak.



Material, ki sem ga uporabila, je iz Darilnice Klavdija.



  

Hvala za oglede in komentarje!
 Romana








1 komentar: