nedelja, 3. marec 2024

Šopek tulipanov

Pozdravljeni. Že je tu mesec Marec in z njim prihaja k nam pomlad. 

Na Papirčkaricah imamo ta mesec izziv- spomladansko cvetje.

Pri nas na Primorskem v zavetnih legah že kukajo prvi poganjki narcis, hijacint in tulipanov.

Za voščilnico sem se odločila, da izberem tulipane. 

Ozadje sem osenčila z Distress Oxide v treh različnih odtenkih vijola barve.

Čisto na koncu sem poškropila še z vodo in opaque belo barvo, da sem dobila bolj razgibano ozadje.

Vse izrezke za sestavo tulipanov  in vaze, sem izrezala iz akvarelnega papirja in jih osenčila z Distress ink blazinicami. Pri tem sem si pomagala z Altenew ploščo Stampwheel z ultra sticky podlogo. 

Nato je sledilo še sestavljanje šopka. Pomagala sem si s 3D blazinicami in lepilno pištolo.

Cvetlični lonček sem okrasila še z vrvico in pentljo.

Dodala sem še polperlice v različnih odtenkih vijola. 

Poleg tulipanov in zelenja sem šopek popestrila še z vijola pestiči.



Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.




Hvala za oglede in komentarje.

Romana




--------------------------------------------------------------

*akvarelni papir
  
*Distress ink in Oxide blazinice

*osnova za voščilnice

*3D lepilne blazinice in silikon v palčkah

*vrvica

*polperlice

*Altenew stampwheel in ultra sticky mat







2 komentarja:

  1. Prekrasen šopek tulipanov v čudovitih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudovita voščilnica. Predvsem so me pritegnile barve, ki si jih uporabila za ozadje in tulipane.

    OdgovoriIzbriši