sreda, 17. april 2024

Gasilec bom.

Ne dolgo nazaj se je moj najstarejši sin odločil postati gasilec. V nedeljo pa je tudi opravil izpit. Konec aprila bo praznoval rojstni dan zato je bila logična izbira motiva za voščilnico. 

Najprej sem craft papir osenčila z Vintage foto distress barvo in embossirala.


Čisto narahlo sem s prsti čez povlekla srebrn vosek in ga segrela z grelno pištolo.
Nato sem se lotila izdelave motiva.


Motiv sem pobarvala z Copic markerji.


Tudi tukaj sem dodala malo voska.
Iz moje zaloge sem izbrskala štiri kovinske glave vijakov in jih pobarvala z rdečo akrilno barvo Lamberjack plaid.


Na spodnji del sem dodala dvoplastni baner z napisom Najlepšega para.


Za 3D učinek sem na napis na tanko nanesla Glossy accent.



Material, ki sem ga uporabila, sem nabavila v Darilnici Klavdija.




Hvala za oglede in komentarje.

Romana


--------------------------------------------------------

*Sizzix embossing srajčka

*Altenew štampiljka in šablona

*Ranger Foundry wax

*Idealogy kovinski okraski

*šablona Najlepši par

*Glossy accent

*Copic markerji

*Distress balzinice

*Lamberjack plaid akrilna barva






Ni komentarjev:

Objavite komentar