sreda, 3. april 2024

Zabavna kravica

Že je tu mesec April in pri Fb Papirčkaricah   imamo nov izziv. Na voščilnici naj bo smešna slikica ali napis. 

Pri CraftEmotions imajo čudovite štampiljke smešnih živalic in semse odločila pobarvat kravico.


Motiv sem barvala s Copic markerji. Papir na katerem je odtisnjena krava je Color copy. 
Za osnovo sem izbrala craft papir. Okrasne kartončke sem izrezala s šablono Creative Expressions.
Dodala sem še malo polperlic.


S črno barvo sem odtisnila še par zlogov moo. Na spodnji del voščilnice sem trikrat ovila rjavo vrvico in prilepila trojno pentljico.


V notranjost voščilnice sem ravnotako zalepila ujemajoč kartonček in nato na bel gladek papir odtisnila misel Najlepšega para. 


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.





Vabim vas, da pokukate še k Andreji in Gogi, ki sta ravno tako pripravili inspiracijske izdelke. 

Vabljeni k sodelovanju!


Lepo se imejte!

Romana






Ni komentarjev:

Objavite komentar