petek, 16. april 2021

PRAZNIČNO V SREBRNI IN BELI

Spet je petek in jaz lovim zadnje ure, da sodelujem na izzivu 52 CCT. Tokrat imajo barvni izziv in sicer bela in srebrna. 

To mi ni ravno po godu, saj imam rada žive barve.  Kaj naj naredim samo z dvemi barvami?

Spomnila sem se, da mi v predalu leži ena, še nikoli uporabljena lesena štampiljka, ki sem jo pač nujno mogla imeti. Štampiljka je od Inkadinkado. 

Uporabila pa sem samo papirje v beli in srebrni barvi.


Štampiljko sem odtisnila z emboss blazinico in potresla z WOW srebrnim prahcem.
Za piko na i sem dodala še dvoplastno pentljo in srebrn gumb.

Voščilnico prijavljam na izziv pri 52CCT APRIL COLOUR CHALLENGE

Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICA KLAVDIJA


Lepo se imejte! 
Romana


3 komentarji:

  1. WOW! What a wonderful image and gorgeous card! I really love what you did with our colors! Thank you so much for playing along with 52 Christmas Card Throwdown! Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo praznično voščilnico si naredila v srebrno-beli barvi :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, hvala, ker si se nam pridružila v 52CCT

    OdgovoriIzbriši