sobota, 3. april 2021

DAN NAJLEPŠIH SANJ

Krasen je dan, dan poročnih sanj,
solze v očeh, pesem, radost, smeh…
Dva prstana vaju vežeta in v novo življenje zdaj stopata.
Poročni valček naj igra le za vaju dva,
naj zven melodije sreče ziblje v plesu oba.
Ko iskra v očeh zažari, duša vzdrhti
in s poljubom povejta si vse, kar srce želi.


Poročni dan je največkrat dan, ki nam ostane v spominu in srcu.
Tokrat vam ekipa DARILNICE KLAVDIJA predstavlja ideje na temo poroke.

Sama sem izdelala Layout. Izbrala sem sliko iz poročnega albuma mojega najstarejšega sina, ki se je poročil pred štirimi leti. Seveda sem ju najprej vprašala za dovoljenje. 

Izdelala sem ga v merah 30 x30 cm, tako da ga lahko dam v okvir in na steno v kabinetu, ki sem jo posvetila mojim otrokom in vnukom.


Za osnovo sem vzela trd karton in z obojestranskim lepilnim trakom prilepila Lemoncraftov papir iz kolekcije Love of my love. Nato sem preko stencil šablone nanesla Nuvo crackle peno.



Ves rob sem osenčila s Distress Ink Vintage foto blazinico, tako da je embossiran detajl prišel do izraza


Nato sem samo še začela z okraševanjem .

Uporabila sem papirnate rožice, listke, čipko in okraske iz keramične mase. Za piko na i, pa sem dodala še steklene polperle. 


Ves materilal, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


Pokukajte še k ANDREJI  in GOGI  , da vidite kaj sta vam  pripravili za inspiracijo. 

Lepo se imejte in lepe praznike. 

Romana






Ni komentarjev:

Objavite komentar