četrtek, 29. april 2021

ROZA POTONIKE

Pomlad je že tu, čeprav vreme ni prav nič toplo. Ker je danes padal dež, sem ustvarjala. 

Naredila sem voščilnico v DL velikosti in roza barvi. 


 Osnovo sem izrezala s šablono Najlepšega para.
Ozadje sem pobarvala z mehkim čopičem v roza odtenkih, tako da sem ujela prehode in je v sredini najsvetlejša roza barva. 
Nato sem s šablonami, ravno tako Najlepši par, izrezala cvetove potonike in listke in jih ustrezno pobarvala.  Na sredino sem izrezala napis Vse najboljše in ga potapkala z emboss blazinico in potresla prozoren emboss prahec z dodatkom zlatega prahca. 


Voščilnico prijavljam na izziv pri VESELI HIŠKI- ROZA KOT VRTNICA  in v GALERIJO POMLAD 2021 pri NAJLEPŠEMU PARU. 

Material, ki sem ga uporabila, razen šablon Najlepšega para, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 


Lepo se imejte!

Romana





5 komentarjev:

  1. Ta voščilnica je polna pozitivnih vibracij.
    Fantastična voščilnica!
    LP;
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. V tole roziko bi se pa kar zaljubila. :-) Čudovita je. Hvala, ker si jo pokazala v roza galeriji Vesele hiške. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako žive barve in super postavitev. Čudovita voščilnica polna pozitivne energije.
    Hvala, da si se pridružila našemu roza izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepe intenzivne barve in tako krasna žareča voščilnica. Res sem vesela, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši