sreda, 9. junij 2021

LEMONCRAFT -OV MISTERY BOX

Ker nas je to zimo zaznamovala epidemija Corone in se zato nismo mogle srečati v živo, smo se Andreja, Goga, Jerca in jaz odločile, da v sodelovanju z DARILNICO KLAVDIJA, pripravimo  srečanje preko Zoom-a.

Klavdija, šefica DARILNICE KLAVDIJA, nas je presenetila s paketi presenečenja, v katerem so bili čudoviti pripomočki za ustvarjanje in prekrasni papirji Lemon crafta- Forget me not.

Vsaka od nas je izdelala nekaj drugačnega. 

Jaz sem se lotila EXPLODING BOX-a.


Osnovo sem izrezala kar sama in sicer iz belega kartona. Pomagala sem si z Ultimat pro kovčkom, ki ga ne zamenjam za nič na svetu. Je zelo uporaben, z njim delam praktično vse, od škatlic za voščilnice  do kuvertic.



 Vso notranjost sem okrasila s papirji Lemoncrafta -Forget me not.


Na eno stranico sem odtisnila napis.
 

En krogec sem pustila prazen, da lahko napišem voščilo.


Iz modrega  papirja sem izrezala male rožice in jih oblikovala tako, da vsaj malo izgledajo kot spominčice. Dodala sem še kapljico v modri barvi, kovinsko ključavnico, pentljo in zelenje.


Ravno tako sem okrasila še eno stranico.



Na sredino pa sem prilepila malo pleteno košarico, ki sem jo na sredino napolnila v kroglico zmečkanim papirjem.Nanjo sem potem nalepila drobne cvetke in zelenje.




Nato sem izdelala še pokrovček in ga okrasila.



Vabim vas, da pokukate še k ANDREJI, GOGI in JERCI

Vesele bomo vaših ogledov in komentarjev.

Lepo se imejte!
Romana






Ni komentarjev:

Objavite komentar