sreda, 16. junij 2021

ZLATO VOŠČILO

V mesecu Juniju pri DARILNICI KLAVDIJA predstavljamo čudovite proizvode znamke Lindy's gang.

Sama imam od izdelkov največ sprejčkov, zato sem jih tudi tokrat uporabila, zraven pa sem dodala ščepec prahcev Magical shaker.


Za osnovo sem vzela črn akvarelni kartonček, velikosti  A6. Črnega pa zato, ker sprayi iz kolekcije
Moon shadow mist najbolj pridejo do izraza prav na črni podlagi.


Najprej sem pošpricala z enim odtenkom, ga posušila z grelno pištolo in tako nanašala vsak odtenek barve posebej. Pomagala sem si tudi s škropilko vode, da sem sproti popravljala, če mi kaj ni prav posebej uspelo.  Prav na koncu pa sem potresla ščepec dveh različnih Magic prahcev in poškropila z vodo, da se je prah lepo raztopil in pustila da, se je vse popolnoma posušilo.



Ker se mi je kartonček zvil, kar se ponavadi zgodi, če ga sušimo neenakomerno, sem na zadnjo stran z obojestranskim lepilnim trakom prilepila malo tanjši karton. Ponavadi uporabim kar ostanke kartončkov na katerega so prilepljene šablone, ko jih kupim.


Na tako pripravljen izravnan kartonček, sem odtisnila štampiljko in potresla z embossirnim prahcem, ki sem ga zmešala iz Vintage foto in zlatim prahom. Tako sem dosegla rahlo neenakomeren učinek.


S zlatim sprayčkom sem pobarvala še rjavo laneno vrvico.


Iz črnega in belega kartončka sem izrezala peresca in pečat s šablonami Najlepšega para.
Obdelala sem jih s zlato barvo in zlatim prahom. 

Iz kartona sem izrezala še napis Vse najboljše in ga embossirala s zlatim prahom. Ko sem vse skupaj prilepila na osnovo, sem za piko na i, dodala še par zlatih Nuvo kapljic.


Ves material, razen šablon Najlepšega para, sem si nabavila v DARILNICI KLAVDIJA. 


Lepo se imejte in uživajte v poletju!

Romana










 

Ni komentarjev:

Objavite komentar