torek, 8. junij 2021

ŠOPEK RDEČEGA MAKA

Otožen mak poveša glavo,
kaj le misli,
kaj on ve.
Vprašala bi sončnico zvedavo,
da mi ona to pove.....

Prišel je mesec Junij in z njim tudi nov izziv na FB PAPIRČKARICAH - samo rezalne šablone.

Sama sem sem se odločila, da izdelam šopek maka, s šablonami Najlepšega para.


Vzela sem osnovo za voščilnice v velikosti 15 x 15cm. 

Z šablono XXLcrealies sem iz eko kartona izrezala valovit pravokotnik. Po robovih sem ga osenčila z Vintage foto distress ink blazinico.


Na bel kvadratni izrez sem poškropila še nekaj barve, da ozadje ne bi izpadlo tako pusto.


Iz belega akvarelnega papirja sem izrezala cvetove maka, pšenične klaske in kanglico.
Za senčenje sem uporabila Memento blazinice, ki so lepih žarečih barv.


Makove cvetove sem zalepila skupaj in jih po potrebi še dodatno osenčila.


Nato pa sem vse skupaj še sestavila v šopek in prilepila na voščilnico.


Material, ki sem ga uporabila, najdete tudi na poličkah DARILNICE KLAVDIJA





Kaj sta vam pripravili ANDREJA   in GOGA, pa si oglejte na njunem blogu. 

Lepo vabljene k sodelovanju.

Adijo!
Romana


1 komentar: