ponedeljek, 12. november 2018

SLIDE S,C

Štirinajst dni je naokoli in zopet sem na vrsti za objavo. tokratna tema ustvarjalnega tima Darilnice Klavdija je SLIDE c,s. Moji dve predhodnici Sandra in Jasmina sta ustvarili krasni čestitki z vilami in samorogom, jaz sem se pa odločila za zemeljska bitja - Čebele.
  

Uporabila sem: bel papir 30x30cm,
               vzorčast papir Heartfelt creation, Berry cafe collection,
               obojestranski lepilni trak,
               3d pence
               šablone in štampiljke Heartfelt creations sweet as honey,
               My favorite thing šablono za slide,
               slovenske štampiljke Darilnice Klavdija,
               vrvico iz jute,
               glossy accents,
               Distress ink vintage foto in tumbled glass,
               rezalnik papirja Fiskars,
               The cottage cutz šablono Strawberry,
               akvarelni papir A4.

 Za osnovo sem vzela bel papir 30x30cm. Prerezala sem ga na pol. Iz ene polovice sem naredila osnovo za čestitko, drugo polovico sem prerezala na pol.

 Eno sem pustila veliko 15x15 cm, drugo pa sem izrezala na velikost 12x15cm in jo prepognila na 4 in 8cm, tako da sem dobila harmoniko.


Harmoniko sem z obojestranskim lepilnim trakom prilepila na zunanji spodnji rob osnove za voščilnico.

Da sem zakrila zalepljen rob, sem čez prilepila še bel karton v velikosti osnove.



 Iz vzorčastega  papirja sem izrezala dva kvadrata 14,5x 14,4 cm, enega za notranjost in enega za zunanjost ter dva pravokotnika 14,5x 3,5 cm.


 Vse sem osenčila z Distress vintage foto.


 Z obojestranskim lepilnm trakom sem prilepila na osnovo, enega pa v notranjost.



Iz belega kartona sem izrezala kvadrat 14x 14 cm in z Distress ink tumbled glass naredila oblake za ozadje.

S šablono za slide sem izrezala odprtinico po kateri se bo premikala čebela.





 Prilepim na osnovo z 3D lepilnim trakom.




 Še preden sem zalepila, sem na distančnik prilepila na spodnjo stran krog, na zgornjo pa čebelo. Paziti moramo da distančnik lepo drsi in se ne zatika.




 S štampiljkami sem odtisnila motive, jih pobarvala, jagode sem poudarila z glossy accent.


 Z ujemejočimi šablonami sem odtise izrezala in jih prilepila na karton, da se ne zvijajo.Iz vrvice iz jute sem naredila pentljo in nanjo prilepila rožico. Zalepila sem v zgornji desni rob, tik zraven pa sem prilepila še napis Vse najboljše. Nato sem do konca okrasila voščilnico.




 Ves material, ki sem ga uporabila za izdelavo, najdete v Darilnici Klavdija.
 To bi bilo tokrat vse. Lahko si ogledate tudi objave
Jasmine in Sandre.

Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija.






Lep pozdrav do prihodnjič. Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar