torek, 27. november 2018

SREČA

    Tokratna tema DT Darilnice Klavdija je SREČA. Nekje sem zasledila, da si sorodstvo in sodelavce ne izbiramo, prijatelje pa ja. Zato je sreča imeti dobrega prijatelja. In temu je namenjena tudi moja današnja predstavitev. Izdelala sem voščilnico v zahvalo prijateljstvu.


 Iz akvarelnega papirja sem izrezala dva kvadrata 14 x 14 cm. Z brezbarvno VersaMark blazinico sem poštampljala oba kvadrata. Uporabila sem štampiljke Lesia Zgharda- deteljico. Nato sem potresla z Nuvo zlatim emboss prahom in toplotno obdelala.   Na enem kvadratu sem uporabila tudi napis.


 Iz kvadrata brez napisa sem s škarjami izrezala pet deteljic, ki jih bom naknadno uporabila pri okraševanju.


   Kvadrat, kjer sem uporabila tudi napis, sem osenčila z Distress ink blazinicami: salty ocean, tumbled glass in picked raspberry.


      Tako pripravljen kvadrat zalepim na osnovo za voščilnice.


 Na akvarelni papir z brezbarvno blazinico odtisnem štampiljko Stampingbelle Coffee and friends. Potresem z zlatim emboss prahom in toplotno obdelam. Motiv sem pobarvala z navadnimi barvicami.



 Iz belega papirja sem s Šablono Cottage cutz izrezala štiri srčkaste trakce in jih sestavila v čipko. Da se ne vidi kje je sestavljeno, sem čezenj zalepila roza satenast trak.



 Na rjav karton sem na enak način kot prej, odtisnila napis Sreča in je imeti prijatelja kot si ti.


Izrežem ju ločeno s pomočjo šablon.





Pripravim še ostalo dekoracijo :rožice, listke in že izrezane listke deteljice.



 Lotim se postavitve. Najprej z obojestranskim lepilnim trakom zalepim papirnato čipko. Nato rjav kartonček, v isti velikosti kot izrezek na katerem je motiv. Postavim napisa. Na koncu z lepilno pištolo zalepim še listke, izrezke deteljice in rožice.


 Za izdelavo sem uporabila: osnovo za voščilnice,
                                             akvarelni papir,
                                             Distress blazinice salty ocean, tumbled glass in picked raspberry,
                                             Nuvo embossing prah - zlat,
                                             Versamark brezbarvno blazinico,
                                             štampiljka Lesia Zgharda - deteljica,
                                            štampiljka Stampingbella,
                                            šablone MFT,
                                            rožice,
                                            satenast trak,
                                            obojestranski lepilni trak.

 To bi bilo za danes vse.



 Na isto temo si lahko ogledate še izdelka, ki sta ju predstavili Sandra in Jasmina.



                           Objava je nastala v sodelovanju z Darilnica Klavdija.






Lep pozdrav do prihodnjič. Romana



Ni komentarjev:

Objavite komentar