sreda, 28. november 2018

Božična voščilnica po skici

Še nekaj dni nas loči od Decembra. Priprave na izdelavo novoletnih voščilnic so v polnem teku. Tokrat sem izdelala preprosto voščilnico. Navdih sem dobila na CRAFTALNICI.
Tokratna tema je božična voščilnica po skici. 


Za izdelavo sem uporabila papirje iz Christmas collection, božična zvezda in zelenje pa je izdelano s pomočjo štampiljk in šablon Heartfelt creations : Holly berry in sparkling poinsettia. Dodala sem zmrznjene jagode, pentljico iz jutine vrvice in napis vesele praznike od Tine Baše.

Prijavljam jo na 225. izziv CRAFTALNICE.

Lep pozdrav do naslednjič. 
Romana

2 komentarja:

  1. Wauuu krasna vintage praznična voščilnica. Tako lepo si uporabila postavitev.
    Hvala, ds si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito praznično voščilnico si naredila in lepo sledila naši skici :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši