torek, 25. december 2018

NAJ SE BLEŠČI.

Ko prižgejo božične se luči,
vsak v srcu si nekaj zaželi.
Naj Božič bo prijazen,naj bodo
prijazni v njem ljudje,
naj misli bodo iskrene
in veselo bo srce.




Tokratna 20., zadnja v tem letu, tema Ustvarjalne ekipe Darilnica Klavdija, je NAJ SE BLEŠČI.Odločila sem se da bo voščilnica čimbolj bleščeča in bogata. za osrednji motiv sem izbrala štampiljko Stampingbelle "Mice in boots."



 Vzela sem osnovo za voščilnice 15 x15cm in jo zmanjšala na 14,5x14,5. Nato sem vzela okrasni scrapbook papir in ga odrezala na 14x14cm. Čezenj sem prilepila prozorno obojestransko lepilno folijo in potresla z finimi belimi bleščicami. Da so se lepo oprijele folije, sem jih pogladila še preko peki papirja.


 Iz belega kartona 14x 7cm sem s štanco Marthe Stewart izsekala čipko. Na sredino sem prilepila trak eko kartona in po sredini še rdeč satenast trak.






 Na osnovo sem najprej z obojestranskim lepilnim trakom zalepila okrasni papir in na sredino še papirnato čipko.

 Na akvarelni papir sem z Distress oxide black shoot, odtisnila štampiljko Stampingbelle "Mice in boots."

 Pobarvala sem jih z barvicami. Na koncu sem preko rdeče barve škorenjčkov nanesla še prozorne bleščice Spectrum Noir. Tako pripravljen odtisek sem izrezala s pomočjo kvadratne šablone.




 Iz Lemoncraftove kolekcije Leaves 03 sem vzela najbolj temno zelen papir in s šablono Cottage cutz izrezala Zelenje. Ravno tako sem iz eko kartona izrezala še par vejic in listkov. Iz bele foam pene sem naredila tri božične zvezde, ki sem jih rahlo osenčila z rdečo barvo. Na sredino sem dodala bleščeče pestiče.

 V center osnove sem zalepila kvadrat z odtiskom in začela okraševati. Z lepilno pištolo sem zalepila vse zelenje, rožice, dodala sem gobico , par rdečih pestičev in tri okrogle bele jagodke.  V spodnji desni kot kvadrata z odtiskom sem dodala še pentljico v kombinaciji zlate in rdeče.





 Nastala je prav prikupna bleščeča voščilnica, ravno tako pa se blešči tudi moj ustvarjalni kotiček. Bleščice so ušle prav povsod.
Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija.




Na isto temo si lahko ogledate tudi Jasminino  objavo, v kateri je izdelala čudovito voščilnico.



 Tako, prišli smo do zadnje objave. Imejte se kar se da lepo.

ŽELIM VAM VESEL BOŽIČ IN VSE DOBRO V LETU 2019.

ROMANA

Ni komentarjev:

Objavite komentar