sobota, 2. januar 2021

55. IZZIV FB PAPIRČKARIC SNEŽKO - SNEŽAKI

Najprej naj vsem voščim srečno, mirno in zdravo Novo leto 2021. 

V tokratnem izzivu smo pri  FB Papirčkaricah pripravile nov izziv v katerem imajo glavno vlogo Sneženi možje. 

Sama sem se odločila, da tokrat naredim eno majhno zimsko pravljico. 



Uporabila sem štampiljke Marianne design, ki sem jih odtisnila z Extreme black MFT blazinico na akvarelni papir.


Same snežake sem pobarvala s Zigg akvarelnimi flomastri, ki so zakon. Ozadje pa sem naredila po predlogi, meni ljube ustvarjalke, Sandy Allnock. 

Ker je snežakov na sliki več, sem za obliko izbrala slim velikost voščilnice. 

Osnovo in vse dodatne kartončke sem izrezala s šablonami Heffy Doodle.


Vse izdelke, ki sem jih uporabila najdete tudi v DARILNICI KLAVDIJA. 

 
Vabim vas da pokukate še k ANDREJI  in GOGI , da vidite kaj sta vam pripravili za inspiracijo. 
 
Lepo vabljene k sodelovanju. 
 Fotografije izdelkov lepite v album v FB skupini PAPIRČKARICE.
Če želite sodelovati v izboru za nagrado prilepite tudi 2 povezavi do izdelkov iz trgovine Darilnica Klavdija, ki ste jih uporabili.

Adijo! 

Romana



1 komentar:

  1. Krasno snežkasto druščino si nam predstavila na zelo lepi svoščilnici. Zdravo, srečno in ustvarjanja polno naj bo novo leto!

    OdgovoriIzbriši