četrtek, 7. januar 2021

BELA KOT SNEG

Sneg je, glej, zunaj sneg je....

Tale pesem se mi je vrtela v glavi, ko sem ustvarjala voščilnico. 


 Izdelala sem belo, z nežnimi odtenki, voščilnico. Uporabila sem šablone Cottage cutz, Magnolia in Crealies xxl,  napis pa je od Najlepšega para.

 

Prijavljam jo na 14. IZZIV pri Veseli hiški - BELA KOT SNEG.

Lepo se imejte!

Romana

8 komentarjev:

  1. Res si se potrudila in naredila fantastično voščilnico. Vsi ti nežni odtenki sprožijo čarovnijo občutkov in navdušenja. Res lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Romana zelo sem vesela za tvojo voščilnico v našem Izzivu . Res ljubka in srčkana, sestavljena iz prekrasnih motivov. Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški in naj se te sreča dotakne. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito in zelo nežno voščilnico si izdelala. Zelo lepo si jo sestavila. Hvala, ker si jo pokazala v Veseli hiški. :-) Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Čarobna je tvoja voščilnica, igriva in hkrati polna miline.
    Hvala, da si jo razstavila v Veseli hiški. Vedno te je lepo srečati, pridi še :-)
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako romantična je. Hvala, ker jo deliš v Vesli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo te je pesem pospremila in inspirirala pri tej voščilnici. Ti avtomobilčki, ki prevažajo smreke so tudi meni zelo ljub motiv. Vsako leto si privoščim en poseben okrasek za na smrečico in letos je bil ravno tak rdeč kamijon, ki vozi smreko moja izbira. Lepo da si ustvarjala z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši