ponedeljek, 4. januar 2021

January Sketch Challenge

 Zakorakali smo v Novo leto. Upam, da bo to vsekakor boljše kakor lansko.

 Najljubše so mi praznične voščilnice.

Pri 52 CCT imajo nov izziv. Izdelati moramo voščilnico po skici. Pa sem se lotila. 



Uporabila sem Maja Design papirje, ki me vsakič sproti navdušujejo. Štampiljko, proizvajalca ne vem, se mi pa zdi da sem jo dobila zraven revije, sem odtisnila z MFT extreme black blazinico. Zvončke sem pobarvala s Zig akvarelnimi markerji. 

Skica pa je super in jo lahko uporabimo tudi za ostale namene. 


Voščilnico prijavljam na izziv pri 52 CCT.  



Lep pozdrav! 

Romana

3 komentarji:

  1. Krasno si vključila zvončke na skico! Zelo lepo! Hvala, ker ustvarjaš po skici pri 52cct

    OdgovoriIzbriši
  2. What a gorgeous and colorful card!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno praznično voščilnico si naredila in se lepo lotila moje skice!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši