petek, 1. december 2023

90. FB izziv Papirčkarice - Božiček

 Pozdravljeni!

Po dolgem času se vam zopet javljam. Potrebovala sem čas zame in priznam da se je prav lepo ponovno spet pridružiti ekipi papirčkaric. 

Tokratni izziv na FB Papirčkarice je Božiček.

Vedno sem oboževala stare, vintage stvari. Moja vošćilnica je izdelana v več tehnikah in daje postaran videz.

Uporabila sem craft osnovo za voščilnice. Vrhnji kartonček sem najprej suho embosirala, osenčila z vintage foto blazinico. Dodala sem par odtisov pack in jih vroče embosirala. Za piko na i pa sem dodala še malo pikic emboss enamel. Kartonček sem obšila. 

Pod slikico Božička sem nalepila trak iz jute in čez satenasti trak. 

Iz treh različnih barv zelene sem izrezala zelenje za pod pentljo. Dodala sem še dva mala zvončka.

Samo slikico z Božičkom sem najprej zmečkala. Ko sem jo nazaj poravnala, sem jo osenčila z Vintage foto blazinico. Obšila sem jo z šivalnim strojem. Da je dobila bleščeč videz, sem jo potapkala z embossirno blazinico in vroče embossirala s prozornim Waw embossing prahom.

Material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


Uživajte v mesecu Decembru in se nam pridružite pri izzvu.

Romana




---------------------------------------------------------------------------

* craft osnova za voščilnico

*rdeč satenast trak

*trak iz jute

*Wow prozorni embossirni prah

*obojestranski lepilni trak

*Sizzix rezalna šablona zelenja

*mini zvončki


Ni komentarjev:

Objavite komentar