sreda, 6. december 2023

Hobby Knjižica za recepte

 V mesecu Decembru prihajajo dobri možje. Danes je prišel prvi - sveti Miklavž.

Za  ta namen sem okrasila zvezek na spiralo in uredila platnico tako, da je razvidno da je namenjena za pisanje receptov.

Uporabila sem različne vzorce papirjev, ki sem jim nacefrala robove in jih osenčila z Distress Vintage foto blazinico. Sestavljala sem jih v plasteh. Pod vrhnja dva kartončka sem pritrdila še trak za vezanje.

Za osrednji motiv sem izbrala predpasnik in mu v žep vstavila kuhinjsko metlico in valjar.

Na spodnji del sem na embossiran pravokotnik zalepila črke v besedo Recepti. Na vsako stran sem dodala še par razcepkov v obliki žeblja.

V zgornji del sem pritrdila ščipalko, ki sem jo pobarvala z Distress  akrilno barvo Lamberjack plaid.

Pri predpasniku sem namesto papirnatih trakov raje dodala pravi trak in dva mini gumba.




Tako okrašen zvezek je lepo darilo za vsakogar, ki rad kuha ali peče.

Material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah Darilnice Klavdija,


Lepo se imejte!

Romana





---------------------------------------------------------------------------

*zvezek na spiralo

*scrapbook papirji

*šablona predpasnika Elizabeth Craft Design

*Distress blazinica Vintage foto

*Ditress akrilna barva Lamberjack plaid

*ščipalka

*okrasni trak

*gumbki





Ni komentarjev:

Objavite komentar