sreda, 20. december 2023

Hobby Decupage na keramični ploščici

 Pozdravljeni.

Tokrat sem se odločila, da vam pokažem decupage tehniko. Je zelo preprosta in potrebujete malo pripomočkov. 

Že pred časom sem pri DARILNICI KLAVDIJA kupila keramično obešanko, ki jo bom danes okrasila.

Najprej sem jo prebarvala z belim gesoo. Dobila sem rahlo zrnat vzorec, podoben tkanini.

Ko je bila barva popolnoma suha, sem na osnovo položila vzorček iz riževega papirja. S ploščatim čopičem sem čez nanesla na debelo prozorno crackle pasto. Ko se je pasta začela sušiti, so nastajale razpoke.

Nato sem na suho pasto s spužvico nanesla Vintage foto akrilno barvo. Ostanek rjave barve sem obrisala z mokrim baby robčkom.

V razpokah je lepo vidna rjava barva. 


Pustimo, da se popolnoma posuši. 
Kot tako jo lahko uporabimo za okras ali kot darilo. 

Material najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 



Uživajte v preostanku Decembra.

Romana




-------------------------------------------------------

*keramična obešanka

*decupage rižev papir

*Distress Vintag foto akrilna barva

*translucent crackle pasta 

*bel gesso




Ni komentarjev:

Objavite komentar