torek, 20. februar 2024

Deklica z makom

Tokrat sem malo pobrskala po mojih nedokončanih voščilnicah in sem ugotovila, da jih  je kar precejšen kupček.

Tale lepotička je ena izmed njih.


Ker sem že imela odtis štampiljke, sem ga morala samo še pobarvati.

Uporabila sem Polychromos barvice, štampiljka pa je od Stampingbella.


Iz akvarelnega papirja sem najprej izrezala vse koščke za sestavo makovih cvetov. Maki od Najlepšega para so mi najbolj pri srcu. Osenčila sem jih z rdečo Lumberjack plaid blazinico. 


Voščilnico sem okrasila še s črno papirnato čipko in trakom s pentljo v barvi smetane.


Dodala sem še dva črna kotnika iz papirja in eno črno polperlico.
Voščilnica je precej visoka, zato sem ji izdelala ujemajočo škatlico.


Ker je namenjena dekletu, ki bo praznovalo polnoletnost, sem dodala številko 18.


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.



Voščilnico prijavljam na izziv pri Veseli hiški - črka M.



Hvala za oglede in komentarje!

Romana




1 komentar: