sreda, 10. marec 2021

HREPENENJE PO POLETJU

Smo šele dobro zakorakali v začetek pomladi, a jaz si želim poletja. Pa to ni moj najljubši letni čas. 

V mesecu pomladi  bomo Goga, Andreja in jaz, za DARILNICO KLAVDIJA, predstavile izdelke za ustvarjanje,  MFT, My favourite design, in Gerda Steiner design.

Za mojo prvo objavo sem se odločila kombinirati obe znamki skupaj. 

V našem dream teamu, kot ga jaz imenujem, smo se odločile, da bodo naši izdelki čimbolj enostavni. 


Najprej sem na akvrelni papir, z mehkim čopičem, nanesla Distress oxide- Tumbled glass. 


Nato sem preko MFT šablone s čopičem nanesla Distress oxide - Salty ocean.


 To sem ponovila še dvakrat tako, da sem šablono vsakič malo zamaknila. 
Nastal je krasen vzorec vode v bazenu. 
V desni spodnji kot, sem z embossirno blazinico, odtisnila napis in ga embossirala z Nuvo Glacier white. 


Na Papir Copy Color sem z MFT hibirdno blazinico odtisnila štampiljko Gerde Steiner Pool piggies. Uporabila sem  maskirno tehniko.


Odtise sem pobarvala s Copic Alkoholnimi markerji. Za odtis pa sem uporabila MFT hibridno blazinico, Extreme black, ki je zamenjala mojo Črno Staz on. Prednost hibridne MFT blazinice je, da jo lahko uporabljam za Copice in akvarelne markerje.
 
Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICA KLAVDIJA.  




Pa še bonbonček DARILNICE KLAVDIJA. 


Lepo se imejte!

Romana












Ni komentarjev:

Objavite komentar