nedelja, 14. marec 2021

VESELJE OB PRIHODU POMLADI

Oranžna barva je barva otrok in vseh, ki se počutijo mlade  in vitalne.

To je barva veselja in ustvarjalnosti. 

          K nam prihaja pomlad in nekako oranžna barva sodi zraven. Tulipani pa tudi. 

Uporabila sem šablone Najlepšega para. Ozadje sem senčila z Distress Oxide, cvetje in zalivalko pa sem osenčila z Memento blazinicami. Vedno bolj sem navdušena nad tem, da si izrezke naredim iz belega papirja in jim z dodajanjem barve vdahnem dušo.  Doslej sem uporabljala barvne papirje. 


Za piko na i, sem dodala trojno pentljico iz vrvice. Cvetove tulipanov sem dokončala s prozornim Wink of Stella markerjem z bleščicami. Dodala sem še pikapolonico in vodne kapljice, ter Nuvo tekoče perle. 

Voščilnico prijavljam na izziv pri Veseli hiški - Oranžna kot buča.

Lepo se imejte!

Romana

7 komentarjev:

  1. WAU!!!!! Tale pa ti vrže čeljust dol. Noro doro izpade. Barve tako žarijo in vse točno tam kot mora biti. Perfekcija. Hvala, ker si s tvojo mojstrovino prišla na obisk v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko bom uporabila vsaj del pobarvanih papirčkov, bom začela z barvanjem kot ti ;-)
    Tako živa, polna žareče pomladne energije je tvoja oranžna voščilnica - srčno upam, da ji uspe pregnati zimo.
    Hvala za obisk v Veseli hiški - vedno te je lepo srečati, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, koliko energije in topline izžareva tvoja voščilnica. Barve so neverjetne. In šopek si tako lepo sestavila! Bi jo kar posvojila :)
    Hvala, da si se pridružila našemu oranžnemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Romana tale voščilnica je resnično nekaj posebnega ! Za v okvir in na steno, kjer bi lovila zavidljive poglede vseh, ne samo nas ustvarjalk. Vse je čudovito, od žarečih tulipanov do fantastične kanglice in lesketajočih kapljic. Hvala za obisk v Veseli hiški in naj se tvoje ustvarjanje nikoli ne konča. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama veliko rajši barvam bele izreze, kot pa uporabim barvni papir. :-) Tvoji tulipani so polni energije. Krasno si sestavila voščilnico. Senčenje cvetja in zalivalke je fantastično. Hvala, ker si z nami v oranžni Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Nore barve in ja, tega špoka se ne bi branila :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Congratulations on the well-deserved recognition from Happy House, Romana! Your card is absolutely stunning! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši