petek, 5. marec 2021

MIX MEDIA NA VOŠČILNICI

 Mix media je tehnika, ki jo zelo rada uporabljam, saj pri njej lahko praktično počneš karkoli,in pustiš domišljiji prosto pot. 

Tokrat sem se poigrala s slikico iz kolekcije Marianne design. Hotela sem, da bo izgledala kot stara zguljena fotografija. 

Za ozadje sem izdelala videz lesa po recepturi ANDREJE iz Mavrične ideje.



Lepo se imejte!

Romana


3 komentarji:

  1. Fantastično si obdelala fotografijo. Zelo mi je všeč ta vintage izgled. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito praznično voščilnico si naredila in jo bogato okrasila :-)) Všeč so mi vse mešane tehnike, ki si jih uporabila! Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely card, I like the string and pine cones, and the rustic feel. Thanks for playing along at 52CCT ths week.

    OdgovoriIzbriši