petek, 26. marec 2021

PRAZNIČNO VOŠČILO 2

 Letos sem pridna. Se trudim, da naredim zalogo novoletnih čestitk. Tokrat sem se igrala s Distress Oxide. Spet sem začela s popolnoma belim papirjem in mu vdahnila barve.  Se počutim kot medvedek Bojan.


Za ozadje sem uporabila Distress Oxide. Štampiljko s snežinkami sem embossirala s zlatim prahcem. 
Vmes, med robovoma, pa sem odtisnila voščilo.

Voščilnico prijavljam na izziv pri 52CCT- MARCH THEME CHALLENGE.

Ves material ki sem ga uporabila, je iz DARILNICA KLAVDIJA.



Tako in pobarvano je vse, bi rekel medvedek Bojan.

Lepo se imejte!

Romana

2 komentarja:

  1. elle est splendide cette carte Mavricna, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Very festive and elegant! Thanks for playing with us at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši