ponedeljek, 1. februar 2021

RDEČE ROŽE

V tem mesecu imamo  pri FB PAPIRČKARICAH  nov izziv.  Želimo, da pri izdelku uporabite rdeče rože. 

Rdeče cvetje predstavlja simbol ljubezni in v mesecu Februarju je Valentinovo. 


Za motiv rož sem izbrala štampiljke Altenew - Persian motif.

Osnovo sem izrezala iz akvarelnega papirja  s pomočjo šablone Najlepšega para.


Z VersaMark blazinico sem odtisnila  štampiljko in odtis potresla z embossirnim prahom od Rangerja- Frosted crystal.


Odtis rož sem pobarvala s Zig  clean markerji    


Nato sem morala pobarvati še ozadje, saj nisem hotela pustiti belega. Uporabila sem Distress Ink blazinice, barve sem pa nanesla s čopičem.


Iz rjavega papirja sem s šablono Najlepšega para, izrezala valovit pravokotnik, na majhen trak, ravno tako iz rjavega papirja, pa sem z rdečo Distress ink blaznico, odtisnila napis Vse najboljše, iz seta štampiljk Darilnica Klavdija  Slovenski napisi 2.

Ves material, ki sem ga uporabila, najdete v DARILNICI KLAVDIJA.


Pokukajte še k ANDREJI  in GOGI, ki sta tudi pripravili voščilnici za inspiracijo. 

Vabljeni k sodelovanju.
 Lepo se imejte!
    
Romana
 









1 komentar:

  1. ooo Romana kako lepe močne barve. krasno štampiljko si izbrala in vse res lepo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši