nedelja, 7. februar 2021

ZAJEC Z DEŽNIKOM

Ko so štampiljke prišle v Darilnico Klavdija, za  COLORADO CRAFT COMPANY še nisem slišala. Pa tudi za ilustratorko Anito Jeram ne. Niti da obstajajo pravljice z njenimi ilustracijami ne. Ja, saj vem. Pri mojih treh otrocih je šlo toliko knjig skozi, da se nisem vsega zapomnila. So mi pa štampiljke takoj padle v oko.  Zato sem jih nujno mogla imeti.

Tako je padla ideja, da z Andrejo in Gogo uporabimo isti odtis štampiljke, a vsaka pobarva z drugim medijem. Jaz sem si izbrala Copic flomastre. Mislila sem da bo šlo zlahka. Barvala sem po vodiču Sandy Allnock. Zdelo se mi je preprosto in lahko. A mi je uspelo šele v 7 poskusu. 


Najtežje mi je bilo pobarvati ozadje. 
Ko sem bila s pobarvanim kolikor toliko zadovoljna, sem z Versa mark blazinico odtisnila napis 
SLOVENSKI NAPISI 2  in ga embossirala s črnim prahom. 

Ves uporabljen material najdete v DARILNICI KLAVDIJA.


Poglejte še k ANDREJI  in GOGI, da vidite še njuna dva zajčka. 

Bodite dobro! 

Romana



2 komentarja:

  1. Nič se ne opazi, da ti je zajec rjavec delal težave. Zame je barvanje z Copici znanstvena fantastika. Se mi pa vseeno zdi, da si odlično pobarvala ozadje in zajčka. Všeč mi je tale naš projekt, upam, da ga še kdaj ponovimo. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno ozadje si ustvarila. Zajec z rdečim dežnikom pa nadvse simpatičen :). Lp

    OdgovoriIzbriši