torek, 23. februar 2021

RUMENE POTONIKE

Moja najljubša barva je rumena.

Ker rojstnodnevnih voščilnic ni nikoli preveč, sem izdelala cvetlično,  v vseh odtenkih rumene. 


Za cvetje sem uporabila šablone NAJLEPŠEGA PARA. 
Za ozadje sem uporabila stencil Tim Holtz.
Voščilnico prijavljam na izziv pri Veseli Hiški, RUMENO KOT SONCE

Lepo se imejte! 
Romana


5 komentarjev:

  1. Draga Romana, čudovita in sončna voščilnica. Prekrasen je ta kontrast žareče rumene na temnem, rjavem ozadju. In tistih par belih pack je pika na i. Bravo! Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan ti želim. Objem, Veana DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa in sončna voščilnica. Prav vse na njej mi je všeč. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravljično lepa je, vsi odtenki rumene jo delajo tako zelo bogato in cvetje je kot pravo!
    Hvala za obisk v Veseli hiški, vedno smo te vesele, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Na tej voščilnici je res videti, kako ljuba ti je rumena barva. Čudovito si kombinirala vse odtenke. Šopek potonik je zelo lep. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako prekrasen šopek si utvarila. Tako lepo se prelivajo odtenki rumene v šopku. Prekrasno ozadje. Očarala si me s tvojo voščilnico. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši