sreda, 10. februar 2021

ZLATO MODRA VOŠČILNICA

V mesecu Februarju vam ANDREJA, GOGA in jaz predstavljamo izdelke ALTENEW, v sklopu objav DARILNICE KLAVDIJA

Sama sem izbrala enostavne štampiljke LACY SCROLLS. Za osnovno barvo pa sem izbrala modro. 


Zamislila sem si prelivajoče odtenke modre. Z mehko krtačko sem nanesla Distress oxide: tumbed glass, salty ocean, marmaid lagoon in blueprint sketch. S pahljačastim čopičom sem najprej poškropila z vodo, nato pa še z belo tempero barvo. 


Nato sem z emboss blazinico odtisnila štampiljko in uporabila Nuvo gold prahec.  Za bolj dinamično ozadje pa sem uporabila še Shabby blue embossing enamel od STAMPENDOUS.


Za napis TI sem uporabila štampiljke DARILNICE KLAVDIJA - TI. V spodnjem delu pa sem odtisnila še napis USTVARJAŠ SVOJO PRIHODNOST.


Dodala sem še par zlatih polperlic in vodnih kapljic.

Material, ki sem ga uporabila, najdete v DARILNICI KLAVDIJA


Pa še ugodnost. Vsak petek imate pri nakupu popust na izdelke ALTENEW. 


Lepo se imejte in ostanite zdravi! 
Romana





Ni komentarjev:

Objavite komentar