četrtek, 20. maj 2021

DAN ČEBEL

Čebelice, čebelice,
saj moje ste prijateljice,
pozabi vas nikdar
ta stari čebelar.

20. maj je dan čebel. In prvo, kar mi je padlo na pamet, je bila pesem ansambla Lojzeta Slaka    ČEBELAR.

Izdelala sem preprosto voščilnico, pri kateri sem uporabila štampiljko CC- design. 


Pobarvala sem jo s Zig akvarelnimi markerji. Da pa ni izpadla preveč enostavno, sem rjavi embossiran kartonček, prišila s cik cak šivom. 

Voščilnico prijavljam na 286. izziv pri CRAFTALNICI - ŽIVALI. 

Osnove  za voščilnice  in Zig markerje sem dobila na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 


Lepo se imejte!
Romana


 

3 komentarji:

  1. Kolk je pa luštna tvoja čebela! Hvala, ker sodeluješ pri Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako luštna je tvoja čebelica. Krasno si skombinirala voščilnico. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila; čebelica je zelo simpatična :-)) Super si jo sestavila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši